Sevgili Satış Görevlisi

   Sevgili satış görevlisi arkadaş,sen insan olmazsın.İçeri girip çıkana kadar arkamda dolaşıp kendimi kötü hissetmemi yeterince sağladın için rahat olsun.Kendimi,hırsız,sapık,keş vb. ne kadar pislik kişilik varsa öyle hissettim.Amacım sadece bir kazak almaktı ve emin ol o kazağı kendim alıp kasaya götürebilirdim.Kazakların yerini herkez bilir zaten o kadar zor olmasa gerek.Beni çok sinirlendirdin satış görevlisi.
   Hem senin havan kime yaa.Altındaki ayakkabının çakma olduğunu ikimizde biliyoruz.Havalanmanın lüzumu yok.Sen orda asgari maaşla çalışan bir elemansın işte,sıradan bir eleman.Yani senin sonun hiç iyi değil.Kelime bulamıyorum..O kazağı alacağım görevli.Ama suç sende de olmayabilir onu bilmem ama müşterilerin peşinde gölge gibi dolaşırsan emin ol o kişi oradan hiçbirşey almaz.
     Sana tavsiyem müşterinin arkasında dolaşma,müşterinin sorduğu soruları cevapla,sorarlarsa yer göster,ama sakın sürekli arkada dolaşma.hoşgeldiniz de,ne bakmıştınız diye sor,ne baktıysa nerede olduğunu tarif et ama sakın nasıl birşey aramıştınız deme,soğunma kabinlerini göster ve bir köşede bekle adamın dibinde dolaşmana gerek yok.

Sana söyleyeceklerim bu kadar sana iyi satışlar.(O kazağı alsaydım iyi olurdu.)

Written by

0 yorum: