Zombili Filmlerdeki Mantık Hataları

       Öncelikle size çoğu insanın izlemediği kadar zombili film izlediğimi söylemeliyim.Kuzenimle filmler hakkında konuşurken bir yazı yazayım dedim.Filmlerdeki mantıksızlıkları yazacağım.Bu tür mantıksızlık beni çoğu zaman sinirlendirir.
     Hemen konuya giriyorum.


1.Özel timler olur hem zombi filminde SWAT,STARS gibi,bunlar kurşun geçirmez zırh giyerler ve silahları güçlüdür,kendileri oldukça eyitimli oldukları halde 3 tane zombinin saldırısına uğradıkları zaman o ellerindeki silahların mermisi hemen biter,anlamsız şekilde salaklaşırlar ve 3 zombi kurşun geçirmez yelekleri parçalayıp bağırsaklarını dışarı çıkarırlar,bölye güçlü çene ben görmedim duymadım,mantık hatası var.



2.Gece olur olatın geçtiği yerde ve kahramanımız anlamsız ve sebepsiz şekilde dışarı çıkar.yada arabayla yolculuk ederken şehrin ortasında benzini biter.Bu olayda 2 mantıksızlık var.1.'si arbanın benzinin bitmesi;yola çıkmadan önce insan bakar dersenizki unutabilir diye,şahsen ben öyle bir durumda arbamın benzinini kontrol ederim.2.'si ise güzenli denebilicek bir yerden gecnin ortasında dışarı çıkmak.Gündüzler torbayamı girdi de gece dışarı çıkıp erzak arıyorsun,çok mantıksız değil mi?



3.Depar atan zombiler.Bu tür zombileri Resindet Evil,28 Week Later,Zombieland gibi filmlerinde görebilirsiniz.Mantıksal olarak ölüp tekrar dirilen bir varlık koşamaz bile düşünsenize ölen biri tekar diriliyor vücudunun bağzı kısımlar çürümüş durumda ve depar atıyor.Koşamaz,yürümesi bile zordur.
Bence mantıksız.

4.Zombilere baltayla dalan insanlar.Bunu Resident Evil filminde görebilirsiniz.Balta,haçer,pala,kılıç.Hatta o filmde bozuk para atan bir silah var.O silahı görünce dehşete düşüyorum.İçine bir miktar madeni para koyulan ama borut v.s gibi şeylerin konulmadığı bir silah.Ateş edildiği zaman zombilerde kafa,kol,bacak koparabilen derecede güce sahip.Mantıksız!Kesici aletlere gelince sanki tavuk keser gibi zombilerin ortasına dalıp zombileri salata yapabilen bir kesiciliğe sahip.Düşünün jilet olsa kesmaz o kadar zombiyi.
Mantıksız

Devamı gelebilir...

Written by

3 yorum:

  1. Sana katılmıyorum! Zombi filmleri hayal gücünün eseridir yalandır imkansız demiyorum olabilir.Ama sen zombi filmini sadece zombie olabilir diyemezsin zombie oluyorsa neden madeni para atan silah olmasınki.Bakış açını yanlış buldum.Sonuçta zombi filmlerinin olayları aynıdır mermi biter en ölmesini istemediğin kişi ölür diğerleri ağlarlar kaçarlar çarçurt :D

    YanıtlaSil
  2. Sana ilk konuda katiliyorum ama twd de hatirlarsaniz hastalanip oluyorsunuz ve donusuyorsunz.neyse asil konuya gelirsek, walking deadde glenn nami diger pizzaci cocuk zirh giydi ve suruyle zombi ustune saldirdigi halde kurtuldu.sanirim su ana dek gordugum en gercekci zombiyi konu alan dizi, film walking deaddir.adamlar mecbur kalirlrsa cok uzaklasmayip erzak ariyor, benzinlikleri sabah yagmaliyor.bozuk parada gercekten sacma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bozuk para nie saçma olsun ordaki silah yivsiz av tüfeği katagorisinde fişegin önüne ne koyarsan onu atar Bozuk paraları 700m ye nokta atısı yapsa eyvallah bence orda bi mantılsızlık yok. Sapanla attıgın taş insanın kafasını yararken silahla ateşlenen madeni para neden kafa patlatamasın ayrıca madeni para olması mantıklı bile sonucta bayan arkadasa delici uzun mebzilli değil kısa menzilli tahribat gücü yüksek mühimmat lazım

      Sil