Ekimde Bizlerle

 


Microsoft’un en yeni işletim sistemi Windows 8′in çıkış tarihi en sonunda resmileşti!
Oyuncular hazır mı bilmiyoruz ama Windows 8 geliyor…
Windows 7′nin bizlerle buluşması ve çok kısa bir sürede efsanevi Windows XP’den bile daha fazla tercih edilen işletim sistemi olmasının ardından tam 3 yıl geçti. Windows 7′nin yayınlanmasının hemen ardından çalışmalarına başlanan Windows 8′i ise artık duymayanınız kalmamıştır. Son olarak 31 Mayıs’ta bir ön sürümü yayınlanarak görücüye çıkan yeni nesil işletim sisteminin bu sonbaharda bizlerle olacağını az çok biliyorduk. Ancak dün gece itibariyle büyük merakla beklediğimiz Windows 8′in çıkış tarihi resmi kaynaklarca da doğrulandı.
Dün akşam Microsoft tarafından düzenlenen “Global İş Ortağı Konferansı”nda konuşan Rami Teller, merakla beklediğimiz yeni işletim sistemi Windows 8′in RTM versiyonunun Ağustos’un ilk haftası itibariyle dağıtılmaya başlanacağını, takip eden 90 günün sonunda, yani Ekim ayının sonunda da Windows 8′in son kullanıcıyla buluşacağını duyurdu.
RTM terimine aşina olmayanlar için tekrar etmek gerekirse; bir işletim sisteminin son sürüme ulaştığını ifade eden, yeni üretilen işletim sistemiyle uyumlu diğer program ve donanımların hazırlanabilmesi amacıyla üreticilere gönderilen tamamlanmış sürüm için kullanılan bir terimdir.
Yani, Ağustos’un ilk haftasından itibaren Windows 8 uyumlu donanım ve yazılımları görmeye hazırlanabiliriz… Bakalım bu gelişmenin ardından Xbox 8 dedikoduları nasıl sonlanacak…

Written by

0 yorum: