1 Tam 1 Öğrenci Uzatır mısınız?

Dolmuşlar bardır 20 kişilik  ama türk şöförleri winrar gibi insanları sıkıştırarak 30 kişilik yapabilirler.Başımdan geçen bir olayı anlatıcam.Ben  dersaneye dolmuşla gidiyordu.Sabah gittiğim için insanların işe gitme saatine rast geliyordum.Malum millet işe giderken dolmuşla gidicek dolmuş 30 kişilik oluyordu.Tabi büyüklere yer verrilmesi gerekir ama bazen içimden binmeseydin kardeşim diyesim geliyor.Gözümün içine bakan yer avcıları san geçsin ayakta durursun  sen kalk ben oturayım bakışıyla bakıyorlar.Ya arkadaşım sen paranla biniyorsun bende paramla biniyorum hemde ben  daha önce binmişim sen beni kaldıramazsın.Bide şöförler var tabi hadi sen kalk abin oraya otursun sen buraya gel.Ya sende haklısın para kazanmak istiyorsun ama böyle olmaz bu iş.Sen banim hakkımı yiyemezsin.Birde dolmuş beklerken full dolu bir dolmuşun dibinde durup ger kardeşim gel yer var demesi.Hadi lan!Nerde yer var,görüyorum işte.Yok dememe rağmen orada beklerler bide.Anlayışsız şoför denir bunlara.Ha inat edip oturduğunuz yerden kalkmazsanız tek çanak gidersiniz yol boyu ben çok yaşadım bu durumu.Benim tavsiyem 33 yaş üzeri insanlara yer vermeniz zaten çok hasta olan adam binmez o dolmuşa ama gençlere yer vermeyinonlarda yer vermiyor.20 li yaşlardaki insanlarda bi özgürşük duygusau vardır.Ben burdan kalmıcam kimsen bana karışamaz derler ve camdan dışarı bakarlar.Daha küçük yaşlardakinlerde ise acıma duygusu vardır anlar verebilirler,30lu yaşlardaki insanlar ise çok yaşlılara yol verirler ben hep böyle gürdüm.
Okuduğunuz İçin Teşekkürler.

Written by

0 yorum: