Fazla Hayal Hayal Kırıklığına Neden Olur...

Fazla hayal kumak  insanı hayattan bezdirir,yani hayal kurdunuz ama çok fazla kurdunu ama gerçekleşmedi bu sizin bütün mutluluğunuzu alır mutsuzluğu arttırır.

Mesela,gerçekleşmesini çok istediğiniz bişe var ve siz kendinizi hayallerle evutuyorsunuz bırakın  hayal kurmayı biraz gerçeğe dönün,tabi bu gerçekleşmesi olanksız hayaller için geçerli.Neyse hayal kumak güzeldir ama bu sizi üzerse çok kütü bir hal alı.Canınız çok fazla sıkılı,hiçbirşey yapasınız gelmez,ölmek isteyebilirsiniz.Bunların ileriki safhaları;bunalım=depresyon=intihar olabilir.Bu olay şöyle gerçekleşir,

Örnek:Ben bir villa istiyorum,villam olsa çok güzel olur,keşke bir  villam olsa,bir villam olsa neler yaparım şeklinde başlıyan hayaller bir süre sonra gerçek olamayacağı anlaşılır ve sıkıntılar başlar.Bunlar  büyük ihtimalle:neden benim bir villam yok,neden ben diğerleri gibi değilim,neden onların var benim yok,bıktım bu hayattan vs.vs.Bunların sebebi  kurulan hayallerin beyinde köklaşip  yaşanma arzusudur.

Yani hayal kurun bu güzel bişedir ama fazla uçmayın,yoksa düşüşünüz çok acı verir
Okuduğunuz için TEŞEKKÜRLER :)

Written by

0 yorum: