Zombili filmler!

Zombi diğince akla et ile beslenen insanandan bozma yaratıklar gelir.Bu normaldir çünki filmlerde öyle gördük  yapıcak bişe yok.Ben ilk zombili filmi 10 yaşında izledim filmin adı -Resident Evil- çok etkilenmiştim o kadarki tuvalate bile gidemiyordum neyse yaş ilerledi 50nin üzerinde zombili film izledim ve galiba korkuya karşı bağışıklık kazandım.Artık zombili film izlerken gülesim bile geliyor diyebilirim.Neyse zombili filmlerin çok açığı olabilir mesela makyajlar,çok saçma olan makyajlar filmi bititerebilir ama çok iği yapılmış zombilerin maakyazlar filmi bir seri haline getirebilir.Bir bakşa etken ise zombilerin hareketleri,mesela deper atan zombi olurmu?
bu tür zombileri 28 Weeks Later-'de görebilir siniz salak olanları ise-Diary.Of.The.Dead- filminde görebilirsiniz.Bu ayarsız ayrıntılar yüzünden bu filmker 2.serisinden sonra bir daha çekilmeyen filmlerdir.Bir  başka etken ise kan efektleri,mesela-Dead Snov- da bolca kan gördüm çilek reçeli gibiydi oysa ZOMBİELAND'daki kanlar ise çok bormal zaten Dead Snov  2 serisi çekilmedi.Bir başka etken ise senaryo yani dünya kaos içinde ama adamımız ferrariye biniyor bence çok saçma yani gerçek olsa ki Allah göstermesin ferrari bir kenara Toros bile bulamayız.Bir başka etken ise ısırma efektleri yaa adamı ortadan yarıyor bağırsağını yiyor veya adamın çene kemiğini koparıyor yaaa bu kenik sen nasıl kopardın onu çok saçma bir olay.son etken ise insanların zombi olmaları,bunların çeşitler:
Isırılarak,havadan,açık yaralardan,yediklerinden,tükrükten(bu 28 hafta sonradan biliyorum adam öpüşürken zombi olmuştu)kendi kendine,ölüp dirilerek(en çokta buna gıcık oldum yaav adam ölmüş nasıl kalkıp adam öldürcek) vs.vs
İşte böyle içimi döktüm okuduğunuz için TEŞEKKÜRLER :)

Written by

0 yorum: