İnternetle İlk Tanışmam

Yıl:2010
Ay :Temmuz 21
Gün salı
Hava:Bulutlu

Sabah erken uyanmıştım.Çok net hatırlıyorum.Yemek yemeden daha alalı 1 hafta olan pcmin başına geçtim ve internet bağlantım olmadığı için oyun oynamaya  başladım.Dersane vakti geldiğinde tahmin edemeyeceğiniz bir özenle bilgisayarımı kapattım ve evden çıktım.Dersaneye gittiğimde yakın arkadaşımla bilgisayarlar hakkında konuşmaya başladık.Konu internete geldi,bizde o sıralar cepnet paketleri kullanıyoruz.Arkadaş nokia pc suiteden bahsetti ben kullanıyorum falan dedi.Anlattı nasıl kullanılır falan.Telefondan indirdik programı ve beklemeye başladım ben eve gidince ilk işim programı kurmak olacaktı.Neyse eve geldim babam evdeydi,biraz çekindim bilgisayarı açarken çünkü,babam fazla sıcak bakmamıştı.Ne olursa olsun dedim açtım yine oldukça özenli bir şekilde.Programı kurdum,bu arada fareye yumuşakça dukunarak çalışıyorum,sonra arkadaşımın dediklerini adım adım uygulamaya başladım.O sıralarda dayımlardan yeni gelmiştik orda ayarları falan yaptı kuzenim mozillayıda yüklemişti.girdim ben ilk başta bekledim biraz neden olsa telefondan giriyorum nete yavaş olcak biraz,oara babam su istedi ona su getirdim.Bi baktım google o anki mutluluğumu sizi anlatamam,anlatmaya çalışsam yazının içine ederim.İşte böyle oldu internetle tanışmam fazla olmadı ama çevremdekilere oranla oldukça ilerledim.Kuzenim çok saoğ olsun saygılarımla Furkan Özden :D

Written by

0 yorum: