Lanet Olsun Sendeki Rahatlığa

     Yazıyı yazmamın sebebi okula geç kalan bir arkadaşım.Birden aklıma geldi.Durum şöyle;Bizim okulda dersler 08:00 da başlar.Bende evden 07:00 çıkarım ki 07:30 da okulda olmam gerekir.Evden çıktığım anda vücudumu sıyıran bir soğuk hava dagasıyla karşılartıktan sonra mecburen alışırım.Yürümeye başladığımda ise denizden gelen rüzgar dudaklarımı çatlatacak kadar soğuk ve acılı olur ki birde yokuş aşağı yürüyorum.07:10 geçe durakta olmam  gerekiyor.Durakta ortalama 5 dk beklerim.Durağın tam yanında akan dere kat kat giyinmiş bir insanı bile üşütecek bir soğukluk yayar.Genellikle 07:15-07:20 gibi araba gelir ve 10 dakika sürecek okul yoluna gireriz.Okula geldiğimizde hava biraz ılımaya başlamıştır.07:40 ta sıraya gireriz ve yavaşça içeri gireriz.07:50 de ders başlar.Hoca geç kalanlar için yoklamayı 10 dk geç alır ki yok yazılmasınlar.Ama yazının baş rol oyuncusu arkadaşım her seferinde 08:00 dan önce gelemez.Sebebini sorduğumuzda ise ya kahvaltı hazır değildir yada uyanamamıştır.Bu arkadaşın evide okulun 1 blog arkasında.Babası otel işletmecisi olmasını sebebinin verdiği zenginlik bu arkadaşın rahat yaşamasına sebep olmuş sanırım.Bu iş bana çok koyar arkadaş.Ben kalkayım sabahın köründe,çıkayım o supukta dışarı,kıçım donsun,beyfendi topu topu 100 adım yürüyemesin.O da yetmezmiş gibi hocalarımız da sağolsun arkadaşı tek kelime etmezler.Neymiş insanlık haliymiş.Ben geç kalsam sınıfa almazlar.Müdürlede arası iyi bu arkadaşın.Galiba babasının okula yardım yaptığından dolayı oluyor bunlar.Neyse gece yazı yazmaktan gözlerim bozulacak kendinize iyi bakın.

Written by

0 yorum: