Tekrar Tekrar Dinlemek İstiyorum



   Hani bazı şarkılar vardırya, çıktığında bulursun bir yerden yüklersin müzik çalarına, telefonuna, bilgisayarına sonrada bıkana kadar dinlersin. Ama nasıl bir dinlemedir o.Tekrar modunu açarsın ne zaman bitip ne zaman başladığını bilmezsin.Yatarken dinlersin, otururken dinlersin, o kadar dinlersinki etrafında ne olup bittiğini bile anlayamazsın.
   Son zamanlarda bu tür şarkılar çok çıkmıyor sanırım.Kafiye olsun yeter, ya da disko, barlarda miksleri çalınsın.Tamam çalınsında işin sanat boyutu nerde kaldı.Sözlere bir bakıyorsun alakasız saçma salak şeyler.Eskiden yabancı şarkılar için kullanırdım salak saçma lafını ama şimdi fark ettim ki yabancı şarkılar daha güzel olmaya başladı.Şahsen ben türkçe yerine yabancı dinliyorum.Demek istiyorumki müzik kalitemiz herçekten düştü.Önüne gelen söz yazıp seslendiriyor.Sözlerin yada sesinin güzel olmasına gerek bile kalmadı değil mi? Seste yapılan oynamalarla ortaya sürüyorlar şarkıları.Yada parası olanların elinde dinlediklerimiz.Bize sadece seçmek düşüyor.Bu arada dedem Türk sanat müziği dinler bende birkaç defa dinledim.Sanat budur kardeşim.Ya da 60,70,80'li yıllarda yapılan çarkılardadır sanat.90'lı yıllarda yapılanlara değinmek bile istemiyorum. :) . Güldüm çünkü o nasıl bir dans şeklidir, o nasıl sözlerdir. Ha güzel şarkılarda oldu olmadı değil.Yinede değişik tarzlar damgasını vurmuştu 90'lara.Şimdi ise biliyorsunuz işte. Dinlemeyecek gibi değil ama bana göre sanat değil bunların yaptıkları.Aslında çok fazlada eleştirmek istemiyorum. Ne haddime zaten.Ama eski ve yeniyi karşılarştırdığımızda durum ortada bence.Umarım hislerimi anlatabilmişimdir.Hani sorarlarya ünlülere söylemek istediğiniz son birşey varmı, banada sorduğunuzu farzederek cevaplıyorum, ülkemde ve dünyada barış içinde günler geçirmek dileğiye teşekkürlerimi sunuyor satırlarıma son veriyorum.

Written by

0 yorum: