Bana Göre Blogculuk Onlara göre 'H'it Arzusu

   Hemen yazıya girmeliyim çünkü yazıdan sonra çizime geçeceğim.Daha sonrada logo tasarlıyacağım.
Bana göre blogculuk hit almak için yapılan bir iş olmamalı. Kendine blogcu diyen insanlar gündemdeki konulara göre içeriğinde küçük oynamalar yapılan yazıları kendi bloglarında paylaştıkça paylaşıyorlar.Bunlar bende yaptım yapmadım değil ama şu sıralar bloğumda köklü değişikliklere gidiyorum.Önceleri aklıma eseni yazıyordum.Ayrıca çalıntı içerikte kullandım.Ama artık sadece kendi yazılarımı yazacağım.Zaten internetin hızla yayıldığı bir toplumda yaşıyoruz önüne gelen blog açıyor.Sorsan hayatında kaç kitap okudun diye.Yada en son neyi okudun desen öylece sana bakar.Okumadan yazamazsın arkadaş! E yazamayıncada çalarsın. Amacı ise daha çok hit almak.Tamam hitini aldın ama senin adın nerde kaldı.Sadece o bilgiye erişmek isteyenlere yardım etmiş oldun.Bence amacın onlara yardım etmek değildi.Neyse dediğim gibi önüne gelen blog açar oldu. Biri farklı görünmek için açıyor biri canı sıkılıyor açıyor.Sonuçta ortalıkta sayısız blog sayısız birbirinin aynı yazılarla doldu.Bu çalma işi zincirleme gidiyor.Tüm bunları bir kenara bırakalım.Onlar affedilir şeyler.Ya yazılarında önüne geleni eleştirenlere ne demeli.Eleştirinin 'e' sini bilmeden ağzına geleni söyler dururlar.Hakaretler ve küfürler havada uçuşur. Tamam, eleştirirsin ama eleştiri hakaret ve küfürle olmaz. Keskin cümlelerle ve ve kelime oyunlarıyla olur eleştiri.
   Blogculuk, fikirlerini, düşüncelerini, öneri ve görüşlerini büyük kitlelere ulaştırmak için kullanabilinecek bir araçtır.Bunu muazzam şekilde yapanlar var ve bazıları benim gerçek anlamda örnek aldığım blogcular ve bloglar.Bir konu hakkında bilgisi olan insanlar ve sadece o konu hakkında yazıyorlar.Mesela karışık yazılar yaza bir bloğun hiti günlük üç bin, filmler hakkında eleştiri yapan ve kendine özgün bir bloğun hiti ise günlük beş yüz, bana sorarsanız hangisi başarılı diye filmler hakkında eleştiri yapan blog derim.Adam ssadece filmler hakkında yazıyor ve o filmi izleyen yada izlemek isteyen kişilere hitap ediyor.Kısaca blogculuk kendin olmaktır.

Written by

0 yorum: