Objektifimden Kareler



Yaklaşık yirmi gün önce gece bir civarında bilgisayarım başında oyun oynuyordum.Birden bire canım camdan bakmak istedi camı açtım, hava aldım, biraz etrafıma baktıktan sonra camın tam kenarında iki göz gördüm.İlk başta çözemedim ama bir süre sonra bir kuş olduğunu anladım.Galiba bu bir kumruydu elimi sallayarak onu kaçırmaya çalıştım ama bir türlü gitmedi hemen annemi çağırdım annem yuva yapmıs olabilir dedi.Bende şaşırdım yuva yaptığı yer dikenli bir çiçekti.Annem bana oğlum elleme yarın gider belki dedi.Bende tamam dedimdeyip yattım.Sabah kalktığımnnemda kuş gerçekten yoktu ama bu sefer iki tane yumurta gördüm ve çok sevindim.Araştırdım öğrendim ki anne ve baba sırayla bakıyormuş yuvaya sabah anne gece baba geliyormuş.Şimdi yumurtadan çıktılar kocaman oldular en kısa zamanda helyum gazı takipcilerine ulaştıracağım.

                                                                                                                                            Saygılar
                                                                                                                     Alper Bostancıoğlu

Written by

0 yorum: