Oldu mu Müdürüm? Güzel yaptım mı?

   Okula giderken tatili şafak sayar gibi saymıştım.Tatil geldi bu sefer okulu sayar oldum ve 2 gün kaldı okula.Yine yatağımda uzandım birkaç yazı okudum.Yazılar tatil ve okulla ilgili eleştirilerdi.Hemen aklıma kendi tatilim geldi.Düşündüm, ne yaptım lan ben bu tatilde dedim.Sonra içimdeki ses yattın oğlum  hep yattın dedi.Gerçektende hep yattım.Gece 3-4 gibi yatıp sabah 11 de kalktım.Haftada en fazla 1 gün dışarı çıktım.O da kendimi mecbur hissettiğim için.Zevk için çıktığımı hatırlamıyorum.Hatta odamdan bile çıkmadığım günler oldu.Sadece tuvalet için çıktım.Komik gelebilir ama traş bile olmadım.

   Birçok arkadaşım beni unuttu bende birçok arkadaşımı.Unuturum tabi ne aradım ne sordum.Sosyal medyadan benimle iletişime geçmek isteyenler oldu ben ise sebebini bilmeden cevap vermedim hatta onları arkadaşlıktan sildim.Tatil boyunca ne misafirliğe gittim ne düğüne.Abartmıyorum ama ben hep evdeydim.Ders de çalışmadım, kaldığım dersleri geçmek için çalışmam hariç.Ayrıca koca tatilde denizede gitmedim.Gidebilirdim ama gitmedim.Alışverişe bile gitmedim.Hani şu yabancı dizilerdeki yaz arkadaşlıkları varya.Grupça gezilir tozulur, yiğilir içilir.Heh işte onları yapmadım.Arkadaşlık bağlarım koptu ya.İletişim sorunları yaşadım.Agrasifleştim kısacası.
   Dikkat ettiyseniz hep -madım ekini kullandım çünkü yapamayacağım şeyler değildi bunlar.Yapmadıklarımdan devam edelim diyebilmek isterdim ama birilerine göre o kadar az şey yaptımki yapmadığım şeyleri tam kestiremiyorum
   Peki ben yatmaktan başka ne yaptım? Bolca yazı yazdım, roman denemeleri yaptım, bilgisayar oyunları oynadım, 3 kalın kitap bitirdim, sayısız film izledim, karakalem çalışmalarına başladım, gündemi hep takip ettim ve politikadan anlar oldum, hergün radyo programları dinledim ve mizah anlayışım değişti, bazı şeylerin değerini öğrendim, korkularımdan kurtuldum, birdaha yapmayacağım şeyleri keşfettim ve en önemlisi ise hiçbirşey yapmadığımda yapabildiğim bir şeyi yaptım.Çoğu insanın aklının alamayacağı kadar hayal kurdum. O kadar çok hayal kurdum ki yanlızlığımı bile unuttuğum saatler oldu (şizofren değilim çok şükür).Hayal kurmak diğince aklınıza uçuk şeyler gelmesin. Mantık süzgecinden iki defa geçirilen hayaller bunlar.Ne uçuk ne saçma nede komik. Aslında ben hayal bile kurmazdım.Ama kurmam gerektiğini fark ettim.Her neyse tatile dönelim.Evet, daha önce benim olmayan çok özellik kazandım.Birçok değerimide kaybettim.Ama kaybettiklerimi kazandıklarım kadar önemsemiyorum.Daha yazmadığım çok şey kazandım.
Tavsiyem ise benim yapmadıklarımı yapın belki benden daha çok şey kazanırsınız.

Written by

1 yorum:

  1. okula giderken kim saymadıkı o tatılı şafak gibi.. guzel bır yazı tskler keyıfle okudum

    YanıtlaSil